Castells verds

El 1996 se va projectar la creació de la primera colla castellera a Catalunya Nord. Toca compartir experiències, anècdotes i donar ganes de seguir creixent.

participa a un assaig crear una colla?

Benvinguts a Castells verds

El 1996 vam començar la història de la primera colla castellera nord-catalana.

La raó? doncs atreure joves generacions (els 15/35 anys) a practicar una activitat tradicional catalana, encara molt desconeguda, a Catalunya Nord i també a bona part dels Països Catalans.

Què en sabíem de castells? Doncs res, o ben poca cosa. Una jove, la Mireia vinguda de Barcelona havia participat a un parell d’assaigs i prou. Els altres, com a molt n’havíem vist un parell de vegades i no havíem entès del tot ni el sentit, ni les exigències.

Quin és l’objectiu d’aquest espai? Doncs explicar als nord-catalans el com i el per què aquesta activitat és apassionant. I provar de crear nous castellers i qui sap… ser a l’origen de la creació d’una colla nova o més.